با من نجنگ من دوست دارم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 20 بهمن 1391
بازدید : 226
نویسنده : Vaezi1992

 

دلم باران میخواهد

فقط باران

بایک بغض به اندازه تمام دلتنگی هایم

وبعد هم توبنشینی کنارمن

وهردو باهم قطره های باران رابشماریم

یک...

دو...

سه...

وبعد اصلا یادمان برود که همه اینها فقط یک خیال ست...

تو...باران...من...

همه اینها خیال است؟؟؟؟؟
.
.
.
چه رسم جالبیست..

محبتت را میگذارند پای احتیاجت!


صداقتت را میگذارند پای سادگیت!
.
.
.
من می دانم ...

دلم تا همیشه در وسط ترین

نقطه ی زندگیت جا مانده است ...

جایی بین خواستن و نخواستن ...

جایی بین بودن و نبودن ...

جایی بین رفتن و نرفتن ...


جایی بین ....... این نقطه های خالی ...
.
.
.
شبیه قطره بارانی که آهن را نمی فهمد . . .


دلم فرق رفیق و فرق دشمن را نمی فهمد . . .


نگاهی شیشه ای دارم به سنگ مردمک هایت


الفبای دلت معنای ( نشکن ) را نمی فهمد . . . . . . .


هزاران بار دیگر هم بگویم دوستت دارم


کسی معنای این حرف مبهم را نمی فهمد . . . . .
.
.
.
گفت جانم کیستی؟

گفتمش تو عاشق من نیستی؟

گفت نه، اما ببینم تا به کی٬

پشت این در منتظر می ایستی؟
.
.
.

سکوتت را میگذارند پای نفهمیت!

نگرانیت را میگذارند پای تنهاییت!


و وفاداریت را میگذارند پای بیکسیت!!!...


و آنقدر تکرار میکنند که خودت باورت میشود


که تنهایی و بیکس و محتاج...
.
.
.
بعد از من اگر روزی بغض گلویت را فشرد...

پای احساست اگر بر سنگ خورد...

یا اگر یک روز دستان تو هم

گرمی دست کسی را در میان خود ندید...

و ندر آن هنگام تلخ

که فضای سینه ات جز آه آتشناک

چیزی را نمی داد گذر...

یادی از این دختر افسرده کن

بعد از من اگر زین کوچه ها

قلب تنهایی گذشت...

در نگاه او اگر برق نیاز

بر دو پایش پینه بود...

یادی از این خسته ی دلمرده کن

روزگاری بعد از این شاخه خشکی اگر دیدی به باغ...

بلبل افسرده ای دیدی به شاخ...

یادی از این شاعر پژمرده کن

گر شبی تنها شدی در خلوتی...

یافتی از بهر گریه مهلتی...

لیک اشکی گونه ات را تر نکرد...

درد خود را با خدا گفتی ولی باور نکرد...

روزگاری بعد از این

گر تو هم عاشق شدی...

یاد کن از من که...

هيچ...
.
.
.
بعــــــــضی وقتـــــــا تو دعــــوا ،

فقط باید نـــــگاه کـــــنــــــــی ،

ســـــــکـــــوت کـــــــنــــــــی ،

فــحشاش و بـــده و تو بشـنوی ،

بـــه جــــــــــــون بــــخـــــــری ،

...تموم که شد بری بغلش کنی ،

گـــــــــــــــریه کـــــــــــــــــنی ،

حـــــــــــــــــرفـــــ ــی نـــــزنی ،

فقـــــــــط عمـــل کــــــــــــنی...

بــــــگی:

*********با من نجنگ ، من دوستت دارم *********
.
.
.


نزدیکت می شوم بوی دریا می آید

دور که میشوم صدای باران

بگو تکلیفم با چشمهایت چیست؟

لنگر بیندازم و عاشقی کنم ؟

یا چتر بردارم و دلبری کنم؟





:: موضوعات مرتبط: نوشته های عاشقانه , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
رضا از کافی شاپ پدیده در تاریخ : 1391/11/20/5 - - گفته است :
سلام عزیزم مطالب خیلی زیبایی گفتی\"خوشگله

/weblog/file/img/m.jpg
رضا از کافی شاپ پدیده در تاریخ : 1391/11/20/5 - - گفته است :
سلام عزیزم مطالب خیلی زیبایی گفتی"خوشگله


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








جهت دنبال کردن اینستاگرام بنده با آمار بیش از 20k آدرس زیر را در اینستاگرام وارد کنید با تشکر vaezi1992@
به وبلاگ من خوش آمدید

آیا از وبلاگ و مطالب راضی هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شب گرد هميشه بيدار و آدرس vaezi1992.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 182
بازدید کل : 12659
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1


مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
 ابزار پرش به بالا

RSS

Powered By
loxblog.Com